Talo saatiin säältä suojaan talven ensimmäisen lumimyräkän lähestyessä.
Rakentajat asensivat kattopellit paikoilleen marraskuun alussa, limivuorilaudan ja osan ikkunoista loppukuun aikana. Joulukuulle jäivät vielä maisemaikkunoiden asennus ja telineiden purkaminen. Lumi peitti tienoon, joten keväälle jäi paljon siivousta ja lajittelua.
Vuoden viimeinen velvoite oli peitellä lattia levyillä, jotta päästäistä suuremmilla metsän asukeilla olisi ainakin hieman lisähaastetta sisään muuttamisessa.
Raksapakun akut vaipuivat horrokseen jo marraskuun t-paitakeleillä.
Toukokuussa taas tavataan.







